همچون پروانه
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 79914
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 13:51 :: نويسنده : صدرا

قدر لحظه های خوشی رو بدونیم چون مثل پروانه ها زیبا هستند و اما هرگز ماندنی نیستند و چون پروانه، اگر بخواهی آن را بگیری می پرد و می رود و شاید دیگر برنگردد. 

پروانه من پرید و چشمم به دنبال اوست آیا بر خواهد گشت ؟؟

پروانه مراقب دلم باش که در پی دلش بسیار شکننده شده است، و امید بازگشت لحظه های خوش حساسش کرده، پروانه ام مراقب پرهایت باش که از موج اشک چشمانم تر نشود تا بتوانی برایم آن لحظه ها را حتی به یادگار باز گردانی.یاد آن لحظات بوی او را با خود دارد و من مست آن شمیم هستم.



نظرات شما عزیزان:

*sara*
ساعت1:28---24 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری

پاسخ:سلام ممنون از وقتت باشه حتما سر می زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: